Skip to main content

Usein kysytyt kysymykset

Usein kysyttyjä kysymyksiä


KYSYMYS: Miksi en pysty kirjautumaan sisään Ticketmaster.fi –tunnuksellani?


VASTAUS: https://rso.tmtickets.fi on täysin erillinen http://ticketmaster.fi –sivustosta riippumaton verkkokauppa, johon tulee luoda oma tilinsä.


KYSYMYS: Omistin viime kaudella kausilipun, mutta kirjauduttuani sisään en näe kausilippuvaraustani?

VASTAUS: Luomasi tili linkitetään RSO:n asiakastietoihin sähköpostiosoitteen perusteella. Nähdäksesi kausilippuvarauksesi, tulee käyttämäsi sähköpostiosoitteen olla tilin luontihetkellä myös RSO:n asiakastiedoissa. Jos ehdit jo luoda tilin ja varausta ei näy vaikka pitäisi, tulee haluamasi sähköpostiosoite korjata ensin RSO:n asiakastietoon. Soita Help Desk numeroon 03 053 0003 (avoinna ma-pe 9-11 ja 12-14 0,08c+pvm). Korjauksen jälkeen voit luoda uuden tilin, jolloin linkitys menee oikeaan asiakastietoon.